Odłącza mi się turbina przy 110km/h i spadek mocy na 3 i 4 b

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • manta
    Classic
    • 2012
    • 3

    Odłącza mi się turbina przy 110km/h i spadek mocy na 3 i 4 b

    Zamieszczone przez kross12
    ... tylko teraz wypadałoby zrobić coś z przodem, zawiasem i felgami .
    ... racja - mysle nad tym, ale na razie z finansami srednio.

    Na przód zapodałbym dokładkę zderzaka + http://www.superskoda.com/Skoda/OCTA...l-design-style .
    ... tak, jest spoko. Nie zabardzo chcialem zniejszac przeswit pod zderzakiem bo tam gdzie miekszam (teoretycznie centrum miasta) w d... maja odsniezanie zima. Urwalbbym to na bank. Ta kratka mi sie widzi, moze to bedzie kolejny krok. Taki plaser miodu mozna jeszcze wlozyc w atrape.
    Co do wypowiedzi LUKI, to nie wiem w czym problem, kolega napisał co myśli i tyle.
    To prawda napisal (najlepiej jak umial), a problem? ... w niczym ... zupelnie w niczym.


    ... moze rzeczywiscie jak auto bedzie umyte i uda sie porobic fotki jak te na poczatku watku to wtedy bedzie mozna cos pwiedziec. Teraz to bylo porobione telefonem i rzeczywiscie dramat. Tak wiec zobaczymy pozniej.
  • mariano78-78
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    Odłącza mi się turbina przy 110km/h i spadek mocy na 3 i 4 b

    Witam wszystkich! Od początku jak tylko kupiłem auto (Octavia 1 90KM AGR), to prawie zawsze przy prędkości 110km/h odłącza mi turbinę. Jak wyłączę zapłon i odpalę ja ponownie to ciągnie dalej. Albo jak nie trzymam gazu równo, tylko pompuję pedałem gazu, to czasem pojedzie dalej niż 110km/h bez problemu. Po ruszeniu i kolejnej zmianie biegów na trójce i czwórce na sekundę też jakby turbina się odłącza i jest takie zawahanie i ciągnie dalej aż do tych 110km/h, gdzie ją odłącza całkowicie. Najciekawsze że byłem kilka razy na komputerze i nie ma żadnych usterek. Przepływkę już mam drugą i to nic nie zmieniło. Mam nadzieję, że tu znajdę pomoc i pozbędę się tego uciążliwego problemu, bo boję się tym autem wyprzedzać...
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Nie wierze w to, ze nie bylo zadnych bledow w sterowniku.
      Search: logi dynamiczne

      Wklejasz i oceniamy.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • rumianko
        Ambiente
        • 2009
        • 160

        #4
        Zamieszczone przez mariano78-78
        Najciekawsze że byłem kilka razy na komputerze i nie ma żadnych usterek. Przepływkę już mam drugą i to nic nie zmieniło. Mam nadzieję, że tu znajdę pomoc i pozbędę się tego uciążliwego problemu, bo boję się tym autem wyprzedzać...
        widzę ze ładnie cie w konia robią, do Inowrocławia masz 35KM zapraszam na porządną diagnostykę.
        chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
        Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
        one quoter mile - 13,3 tdikiem.
        promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

        Komentarz

        • wojtas_110
          Classic
          • 2010
          • 33

          #5
          Zdarzyło mi się to kiedyś w Golfie MK4 i teraz w Okcie. Blow off i kupa SDI to demon przy nich. Zgasiłem i uruchomiłem podobnie - problem zniknął. Po przyjeździe do domu od razu VAG i co? Ku mojemu zdziwieniu "Brak błedów". No ale koledze ewidentnie wyrzuca często więc być może problem tkwi nie w samej elektronice tylko gdzieś w przewodach i to akurat w takim momencie, że czujnik nie wychwytuje błędu. Tak mi powiedział wtedy spec z ASO jak byłem na obsłudze serwisowej.

          Komentarz

          • mobi65
            Rider
            • 2009
            • 291

            #6
            mam podobne objawy z tym ze ciagnie wiele wyzej bo i 200 pujdzie z tym ze rozlancza , akcja stacyjka idzie u mnie komp podal ze mam nie doladowanie , tak sie zastanawiam czy to czasem nie wina gruszki przy turbinie loga nie moge zrobic bo mam kiespka baterie w lapku, nie wytrzymuje uruchomienia lapka ,najlepiej zrob tak jak kolega ic podpowiedzial . konieczne logi dynamiczne auta 8)

            Komentarz

            • radekgw
              L&K
              • 2010
              • 1182

              #7
              ja przy zwyklym turbo od 90, jak ciagnalem do konca ( 190km/h) to poprostu obroty mi sie zatrzymywaly i same zaczely spadac, teraz na wiekszym turbo nie ma juz tego problemu
              Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                mobi65, jak ja mialem niedoladowanie takie minimalne bo z 0,1-0,15bar to winne byly wezyki od n75. Byly zapchane olejem, po wymianie ladowanie wrocilo do normy
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • mobi65
                  Rider
                  • 2009
                  • 291

                  #9
                  Zamieszczone przez bradley
                  mobi65, jak ja mialem niedoladowanie takie minimalne bo z 0,1-0,15bar to winne byly wezyki od n75. Byly zapchane olejem, po wymianie ladowanie wrocilo do normy
                  fakt dobry pomysl , wymienie na nowe bedzie tu przynajmniej pewne

                  Komentarz

                  Pracuję...